sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

16/03/2014

Mulla on ollut ihan loistava viikonloppu, oon ollut stressaamatta minuuttiaikataulusta ja nähnyt vaan ne ihmiset on tuntunut just nyt tärkeimmältä nähdä. Ja kyllä, teitä kaikkia muitakin olis ollut hirmukiva nähdä, mutta tänä viikonloppuna aika oli rajallinen samoin mun jaksaminen. Ens kerralla sitten! :)
 
 
 
 
Nyt oon laivassa menossa takaisin ja jännitän huomenna alkavaa harjoittelua. Toisaalta oon oottanut tätä monta viikkoa, mutta toisaalta mua pelottaa ihan kamalasti! Onneks eka viikko on aika paljon vaan seuraamista niin ei joudu heti tulille. Mä luulen, että tulee mielenkiintoiset mutta raskaat neljä viikkoa. Sen jälkeen on vielä palauttava pääsiäisloma ennen omaan kouluun paluuta! :)
 
 

 
Det var härligt att träffa kära människor! <3 Orkade inte stressa för minuttidstabell utan levden helgen efter feelings. Imorgon börjar praktiken och jag är lisvrädd. Haha. Har längtat den här länge men samtidigt är det väldigt spännande. Jag tror att det ska bli intressanta men rätt tuffa fyra veckor! Vilken tur att man har påsklov innan man ska tillbaka till skolan!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti