keskiviikko 3. joulukuuta 2014

I can mitään språk ordentligt....

Viime päivinä oon taas kriiseillyt, mutta viimeistään tänään tajusin että onhan siitä hyötyä että päivittäin puhuu kolmea kieltä. Suomi ja ruotsi sujuu rutiinilla, mutta englanti on tämä syksyn uus juttu ja kun kielitausta ei englannissa oo mitenkään vahva, niin välillä vähän rasittaa. Mutta tänään oli niin onnistumisen hetkiä, kun keittiössä sujuvasti opetin vaihtareille pieniä juttuja ruotsin kielestä ja käytin apuna englantia! Tuntu kivalle!

Under sista dagar har jag tänkt supermycket på språk och alla grejer kring detta. Dagligen använder jag tre olika språk varav mest pratar jag svenska. Finska använder jagg också ofta i telefonsamtal o på sociala medier samt på jobbet. Engelska är däremot något som kom nu i höstas när jag flyttade till korridoren. Det är också språket som är mest osäker med men är nöjd att ha vågat börja prata det i köket o försöker vara mer o mer social där. Idag kändes det superbra när jag lärde mina korridorare svenska med hjälp av engelska! Våga våga våga....


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti