maanantai 1. joulukuuta 2014

1.12.2014


Mä oon tähän asti koittanut pitää joulumielen (ja -herkut) aisoissa, mutta kun tänä aamuna joulua tulvi kaikkialla sosiaalisesta mediasta, opettajanhuoneeseen ja uimahalliin, niin mäkin päätin että nyt voin laajentaa mun joulumieltä joka päiväisten glögihetkiä laajemmalle. 
Tämä on eka vuosi kun mulla ei oo joulukalenteria! (ehkä musta tulee joskus aikuinen..?) Mutta onneks sosiaalinen media pelastaa siinäkin suhteessa ja heti aamulla olikin tsekattavana pari virtuaalista joulukalenteria; Super-Akatemian joulukalenteri löytyy fb:stä ja luukuista paljastuu neljänlaisia tehtäviä, innostu-, hikoile-, pureskele- ja nauti-tehtäviä. Tarkoituksena tehdä niin monta luukkua, kun jaksaa ja pystyy, mutta pääpointtija ei ole luukkujen lukumäärä vaan hyvän mielen jakaminen!



Toinen kalenteri on Liikunnan ja urheilun nuorisokomitean järkkäämä. Heidän tarkoituksenaan on edistää suomalaisten hyvinvointia ja terveyttä sekä jakaa liikunnallista elämäntapaa. Kalenteri löytyy sivulta touhukalenteri.com Kuukauden eka tehtävään liittyy rappusia, käykää kurkkaamassa! ;)



Vikat päivät ennen joululomaa onkin suht kiireisiä, joten mä oon päättänyt haastaa itseni miettimään joka ilta ainakin yhden positiivisen asian, josta oon kiitollisen ja joka tuo kivaa mieltä. Tämän päivän kivaks jutuks oon valinnut miten siistiä on että mamma opetti mulle muksuna miten tehdään lapaset ja kun tänään aamulla aloitin on mulla nyt jo toinen vanttuu melkein valmis, hyvästi palelevat sormet! Mä myös saatoin saada muutaman ihmisen huulille hymyn kävelemällä pitkin koulua lankakerä ja puikot käsissä. ;)



Sista dagarna innan jullovet börjar verkar vara lite hektiska o inte helt omöjligt att skolstressen dyker upp.. Därför ville jag utmana mig själv att hitta en positiv grej som jag är tacksam för. Lite attityde o allt ser mkt ljusare ut! :) Idag har jag varit tacksam att farmor lärde mig att sticka vantar o nu kan jag utnyttja dötiden på tbana eller på praktiken o som bonus får jag mysiga vantar. ;) Kan också ha hänt att jag fick samtliga på bättre humör genom att gå runt i skolan med stickandet, de tyckte att de va lite lustigt... ;) Fattar inte varför haha.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti